.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی تمدید شد
مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مازندران برای دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم تمدید شد.

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی مدارس نمونه دولتی استان برای دانش آموزان ورودی پایه هفتم خبر داد و گفت: سامانه ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس نمونه دولتی برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ تیرماه برای افراد جامانده مجدداً فعال می‌شود.

او افزود: مهلت ذکر شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، از این رو توصیه می‌شود افراد جامانده حتماً در این مدت نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: از آنجایی که آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در سال‌های گذشته حذف شده است از این رو ثبت‌نام در این مدارس بر اساس فعالیت‌های دانش‌آموز در برنامه‌های فرهنگی و هنری ورزشی، قرآنی، جشنواره‌های علمی و فعالیت‌های اجتماعی انجام می‌گیرد.

دهقان افزود: دانش آموزان در صورت احراز شرایط اولیه معدل، مدارک لازم را به مدرسه نمونه دولتی مد نظر ارائه و پس از امتیاز بندی در این مدارس ثبت نام می‌شوند.

دهقان گفت: از آنجایی که ثبت نام در امسال به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد لذا سامانه ثبت نام دانش آموزان پایه ششم علاقه‌مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی برای انجام ثبت نام اینترنتی فعال شد که تاکنون بیش از ۳۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: به علت حجم زیاد علاقمندان، سامانه ثبت‌نام را برای دو روز فعال می‌کنیم تا جاماندگان بتوانند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

دهقان گفت: ثبت نام اینترنتی در سامانه به هیچ‌عنوان به منزله ثبت نام قطعی در مدارس نمونه دولتی نیست و ثبت نام قطعی پس از بررسی مدارک و امتیاز بندی به افرادی که حائز امتیازات لازم شده‌اند اعلام می‌شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.